Ресторант Massa Kitchen предлага на своите клиенти изключително съчетание между интериор и разнообразно меню.Постигайки равновесие в интериора между материали и индустриалните елементи, дизайнерите ни отвеждат в един прекрасен Vintage свят, където всеки от нас може да почувства хармонията и спокойствието.
Един от основните акценти в ресторанта е Cooking Show зоната, която позволява на клиентите да се докоснат до самия процес при приготвянето на тяхната храна.Менюто е трудно да се опише, тъй като е съставено от над 200 предложения. Всички те ще ви доставят неописуемо удоволствие с изискания и пълен с аромати вкус.
20лв. - сервиз за торта.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Обслужването под всякаква критика,чакахме 1 час за салата Цезар ,това е недопустимо,два пъти трябваше да подсещам сервитьора,беше за дете,което я очакваше с нетърпение! Посещавам често заведението заради кухнята,защото всичко е прясно и много вкусно ,но следващия път ще се замисля дали изобщо да посетя отново заведението!
Обстановката чудесна, вечерята беше много вкусна. От обслужването също сме доволни.
Посещението ни бе изключително разочароващо. Персоналът, които ни обслужва, беше невъзпитан, неприветлив и муден. През повечето време чакахме за нещо, в пъти повече от обичайното за подобен тип заведения - да ни настанят, да ни вземат поръчката, да ни донесат вода, да ни дадат сметката. И това при почти празен ресторант. Наложи се на няколко пъти ние да отидем при сервитьорите, които си приказваха, за да поръчаме. На финала пак отидохме при тях, за да си платим сметката. Определено няма да си причиним повече подобно изживяване.
Тромаво обслужване. Дълго чакане за поръчка на суши. Като цяло сушито беше добро, но авокадото в не беше узряло и оризът бе сух.
Чакахме 20мин никой не дойде и си заминахме .
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Бяхме обслужени чудесно,но храната този път не беше на тяхното ниво! Поръчахме св. Шницел,който беше толково твърд ,че не можеше да се сдъфче от твърдост. Св. Джолан,който също не беше но нивото,което сме консумирали при предходни посещения. Салата с калмари не е упоменато в менюто,че е пикантна и то доста!
Много мил персонал. Изкарахме добре. Имаше лек проблем само с десерта.
Не ни обърнаха голямо внимание, но беше вкусно!:)
Ресторанти не е това , което беше в началото си. Обстановката е добра , сервитьорка беше учтива , но кухнята беше много зле.
много сме разочаровани от този ресторант. този ресторант имаше отдавно статус на качественен ресторант, обаче вмомента изглежда като всеки ресторант от Варна. Няма обслужване, няма вкусна храна! За когото ресторант е атмосфера - заповядайте. Според нас - ресторант е вкусна храна, а не лампи и дивани. Получихме стелки от обувки от "кето стек" и обикновено варено месо от "джолан". Разочаровани сме!
Отговор от ReZZo.bg:„От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.“
Stopped in here whilst in the mall. We are big Sushi fans and this place doesn't disappoint. There is a huge selection of freshly made Sushi and lots of new stuff added to the menu. The American menu also looks very interesting and we will definitely be back to try some more. The waitress was very friendly and professional and the restaurant has a nice décor and feel.
Добре !
Уютно и спокойно заведение :) Добро обслужване, ястия и напитки, и локация. Разчупени форми за сервиране на храна.
Определено можеше да бъде по-добро обслужването.....
Лошо обслужване, кухнята не приемаше поръчки след 21.30ч, некомпетентен персонал и в 23ч, ни бе поискана сметката. Не бих посетила отново това заведение!
бях запазила масата за дъщеря ми, при плащането отстъпка не беше направена......
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако спазвате тези условия няма как да Ви бъде пропусната отстъпката.
Всичко беше супер! Мерси :)
Здравейте, аз често ползвам приложението ви и съм много доволен. Този ресторант го посещавам доста редовно и може би само 1-2 пъти съм ползвал rezzo, но всеки път сервитьорите доста странно се държат, когато накрая поискам сметката и им казвам, че резервацията е през rezzo. Снощи дори след като продиктувах кода от rezzo, намалението в сметката не ми беше отразено. Но честно казано бързахме за кино и трябваше да тръгваме. Просто такива дреболии е редно да се изчистят от страна на самото заведение!! Иначе мобилното ви приложение е върха!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта стана ясно, че отстъпката е била предоставена.