Happy Лазур е първия ресторант от веригата Happy Bar & Grill в Бургас. Още от отварянето си той става любимо място на бургазлии и посетители на града за почивка с приятна компания. Ресторантът впечатлява с винаги вкусна храна, обслужване от класа и разбира се неповторимата Хепи атмосфера.
Happy Лазур разполага със 120 места в закритата си част, 260 – в градината, както и с паркоместа за посетителите на заведението.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Телевизор, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Супер!
Беше чудесно! Благодаря!
Превъзходно изживяване! Благодаря!
Бавно и лошо обслужване, за пръв път имах непочистени калмари в Хепи. Неуслужлива и неразбрана управителка
Прекрасно
Чудесно!Много вкусно!Отлична дезинфекция!
Всичко беше хубаво, като изключим факта, че никой от персонала не носеше маските си. Ако идеята е да ги носят като аксесоар под брадите си, определено не е добра идея. Мисля, че здравето на клиентите би трябвало да е важно за Вас. Цяла вечер гледах сервитьори с маски под брадите. Явно и на управителите им е все тая, защото ако не беше така, маските щяха да се носят по предназначение. Несериозно е такъв реномиран ресторант да неглижира нещата така, предвид обстановката в цял свят.
Не получи отстъпка
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Резервация имах, но остъпка НЕ. От вашите резервации смисъл няма!
Супер!
Беше много студено. Отидох да празнувам имен ден,но нямах търпение да си тръгна.
Прекрасен персонал- Валерия и нейните помощници ни отделиха изключително внимание! Храната е винаги отлична. Самото място- топ!
Бяхме запазили маса за 5 човека и при празно към момента на наставяне заведение ни предложиха крайна слънчева малка маса за 4 човека. На въпрос защо не ни предлагат маса за 5 ни отвориха, че така предлагат масите за 5ма. Недопустимо е такова посрещане и отношение!
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Не мога да спазя резервацията, и не мога да се свържа с ресторанта да предупредя. Приемете моите извинения! Благодаря на Резо!
Всичко е чудесно! Благодаря Ви за вашата работа!!!!!
Отлично настаняване и обслужване
19:40
Масата беше заредена. Резервацията през Rezzo действа винаги безотказно.
Масата, на която бяхме настанени беше изключително неудобна, създаваше тягостна обстановка. Когато помолихме да бъдем преместени, отговорът беше, че щом не сме дошли на място да резервираме, нямаме право на избор. Така започна вечерта ....
На ниво както винаги!
Здравейте,на 31 .03 имахме резервация за двама души в Хепи Лазур ! Обслужването беше добро, но макар резервацията ни да беше направена с 20% отстъпка такава нямахме. Решихме да не казваме на момичето, тя беше много мила,но явно има проблем с организацията. ;)
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Резервация была на 5 человек, а столик нашли только на 4-х, принесли дополнительный уличный стул и место было очень не удобное. Сказали, что как освободится большой стол, нас пересадят, но уже и не вспомнили.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Прекрасно както винаги!
Масата ни беше на хубаво място. Храната беше много вкусна както винаги. Обслужването отлично!
Всичко беше както винаги на ниво. Не случайно водя там чуждестранните си туристи - храната е разнообразна и вкусна, бързо ни обслужват. Но ми се стори, че музиката беше по-силна от нормалното. А залата беше препълнена, имаше и много деца.
Според очакванията!Както винаги нормално!
Благодаря Ви! Изкарахме чудесно!
Добро обслужване и вкусна храна :)
Всичко беше на ниво. Персоналът е много любезен и отреагира бързо. Храната е вкусна.
Когато отидохме в заведението, се оказа, че нямаме резервация. Ностесата каза, че на нея никой не й е поддал резервацият!
Хареса ни атмосферата,обслужването и храната. Не ни хареса Мохитото. Беше много кисело. Имаше нужда от повече захар. В едната салата “Цезар” имаше зелена гъсеница. Върнах ме я и управителката поднесе извинения,когато донесе новата салата.
перфектно обслужване,ястията бяха отлично приготвени
Както винаги прекарахме много добре!
Много добро обслужване.Новото меню е страхотно.А бе HAPPY.Изключително сме доволни.
Всичко беше супер!
Когато отидох масата не беше подготвена, явно не бяха видяли резервацията. Посочиха ми да седна в дъното, на сепаре, където имаше табелка Реззо. След малко сервитъорката постави прибори на друга маса и ме помоли да се изместя. Супер неприято ми стана. За сметка на това храната беше отново на ниво, поздрави за вкусното суши! Определено не бих посетила Хепи Лазур, ще си резервирам на това в центъра.
Happy не се нуждаят от реклама защото коментарите са винаги положителни.Както винаги перфектни.
Всичко беше точно и коректно!
Към Happy няма въпроси. Но обаче чрез Вас е безсмислено да резервираш места, щом не давате отстъпка (тя е само от късно вечерта).
Прекрасна храна, страхотно обслужване
Хареса ни масата,която те бяха резервирали,отношението на персонала също беше страхотно,единственото е,че сушито не беше добре направено :)
Моето скромно мнение е, че от близо година нивото на обслужване е спаднало. Като цяло е хубаво в Хепи, но определено има спад в нивото.
Отлично обслужване!
всичо добро!
Както винаги страхотно обслужване и обстановка
Супер
Чудесно обслужване и вкусна храна
Прекрасно обслужване, уютна обстановка.
не направи отстъпка :(
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиентката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.
Любимо заведение, изкарахме отлично. Благодарим за обслужването!
Обстановка- перфектна. Кухня-добра с изключение на единия поръчан продукт- " бабини кюфтенца", получи се хранително разстройство след употребата им. Персонол- бавна в пршемане и придвижване на поръчки.
Изкарахме си страхотно. Някои от ястията нямаха приятен вид, но като цяло съм доволна. Сушито е страхотно, макар че беше доста по-малко като размер от същите, които съм поръчвала в софийските Ви ресторанти
Много сме доволни. Обслужването както винаги на ниво.
супер
Беше чудесно! Благодаря Ви!
Перфектно обслужване и храна както винаги.
Обслужването е на ниво.Единственната ми забележка е относно близостта на масите.
както винаги перфектни
Всичко беше чудесно!
Отлично, както винаги!
Прекрасно място и добро обслужване
Чудесно.
Обичайното перфектно обслужване и перфектна храна ! Ордите крещящи деца, придружени от нехаещи възрастни, не помагат за добрата атмосфера - настоявайте за маса в дясната част на ресторанта и може да имате късмет да чувате музиката , а не крясъци !
Много сме доволни
Като цяло сме доволни от ресторанта и обслужването, както и от качествотона храната. Още при влизането уточнихме, че сме с резервация през Rezzo, имахме подготвена маса съобразно заявката, но за съжаление накрая така и не ни направиха съответната отстъпка от сметката...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Чудесно обслужване и вкусна храна както винаги. За втори път, обаче, се случва да ни носят сметката без намаление, независимо, че обявяваме резервацията през Rezzo още с идването в ресторанта. Момичетата всеки път реагират веднага и коригират сметката, но някак не е приятно да се налага да го припомняме.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това първоначално не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
за съжаление няма опция да се избере конкретна маса при резервиране
Отговор от ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиентката е имала право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. Също така може да се свържете с оператор на ReZZo.bg, за да запазите конкретна маса. При кореспонденция с потребителката я запознахме с допълнителните опции.
pyrvo ni posreshtnaha i ni popitaha dali imame rezervaciq ... kazah da ! S jest mi pokazaha kyde da sr nasocha .. imashe dosta prazni masi i sednahme na edna ot tqh. Sled malko idva edna devoika i mi kazva che nqmame rezervaciq ... naloji se da dokaja s sms.. sled kato se nastanihme i porachahme sushi . Porychkata veche e na masata ... vzimam klechkite ...topq sushito v soevie sos i krystosah ochi . VECHE BQH QLA SUSHI S BALSAMOV OCET. Pomolih servitiorkata da se smeni ...tq liubezno mi podnese nov soev sos UVI pak beshe balsamov ocet :(
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че е ползвал своята отстъпка и всички условия свързани с ReZZo.bg са спазени. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Както винаги - перфектни в храната и обслужването. Нека само да не забравят, че ползваме Rezzo ;-)
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.