"Ние сме едно от най-предпочитаните заведения в София през последните две години, за кафе с приятели, релаксиращо наргиле, освежаващ коктейл или бурно парти. Разнообразните изпълнители и диджеи допринасят за доброто настроение на нашите гости, а усмихнатия персонал се грижи за техния комфорт."
Отстъпката не важи за тютюневи изделия!
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Коктейл бар, Наргиле бар и Музика на живо |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard и Maestro |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: |
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Чакахме около час и половина за храната. Накрая не ни добавиха отстъпката
Здравейте, това е наше любимо заведение. Приятна обстановка и любезен персонал. Ще го препоръчам на приятели.
Като изключим кофти настроението на сервитьорката, която явно нямаше никакво желание за работа, останалите неща бяха ок. Броят на резервираните места отговаряше точно
Храната беше вкусна, обслужването добро, но отстъпката не беше включена в сметката. Когато попитах защо, ми обясниха, че трябвало да кажа на сервитьорката преди да донесе сметката. Аз от своя страна обясних, че , когато сме дошли, сме казали на управителката и тя ни е настанила, имайки предвид резервацията през Резо и не ни е предупредила, че трябва отново да кажем на сервитьорката- обикновено в другите заведения се включва автоматично, след като сме казали, че резервацията е през Резо. В крайна сметка след като ни беше обяснено, че вината си е наша и те не могат да знаят кой трябва да има отстъпка и кой - не, сервитьорките са много, ни я изчислиха и включиха.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения , относно причиненото неудобство при посещението Ви в Bar de Rouge.
Клиентите използващи услугата на ReZZo.bg имат три важни условия – да не закъсняват повече от 15мин., при пристигане в обекта да съобщят имената на резервацията и, че е направена през сайта на ReZZo.bg за да може своевременно от обекта да посочат избраната за Вас маса.
При поискване на сметката отново е необходимо да напомните на персонала за отстъпката, за да може да бъде отразена. С оглед натовареността в обектите, това условие е необходимо за да не се стига до подобен тип пропуски.
Не ни дадоха отстъпката. Казахме на хостесата, че сме с Резо, след това донсоха сметка без отстъпка. После казаха, че е трябвало да кажем и на другата сервитьорка и няма как да ни дадат отстъпката вече.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.
Задействана е ReZZo.bg гаранция за отстъпка и запазена маса. В резултат на това от ресторанта ще компенсират клиента при негова следваща резервация. Също така ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да бъдат избегнати подобни ситуации.
Чудесно заведение и любезен персонал!
Надписаха сметката с един Кока-кола продукт, не предоставиха касова бележка или фискален бон, а бележка от сужебния им принтер. Не добавиха отстъпката за резервация през Rezzo. В бързината извадиха и фискален бон и прибраха служебната бележка.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Недоволен съм. Имаше пепелници и се пушеха цигари вътре.
В самото заведение ми казаха, че не приемат резервации за външната чат и затова не получихме отстъпка, въпреки, че им казах, че резервацията е за Зимната градина. Не съм доволна.
Хубава музика, приятна обстановка!
Обстановката беше приятна, но за пръв път ми се случва да не се вземе предвид отстъпката, която ми се полага чрез резервацията с Rezzo, а също и да ми се заяви, че отстъпката важи само за определени неща, не за всичко, което предлага барът.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация. В общите условия на сайта е описано, че отстъпките не важат за всякакъв тип тютюневи изделия и друг вид промоции/оферти в заведението.
Храната е доста зле, сервитьорките са любезни, но бързо свърши студената бира и трябваше да сменим няколко марки.
Неприемливо обслужване от страна на сервитьорката. Не спазени 10% отстъпка, след резервацията от rezzo.bg
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.